Laikrodžių garantijos

Laikrodžiams taikoma 12 mėn. garantija.

Garantija taikoma laikrodžių gedimams, kurie kilo dėl gamintojo kaltės.
 
Kokiais atvejais negalioja ir yra netaikoma Style4u garantija?
 
Garantija netaikoma:
  • garantinis periodas pasibaigęs;
  • pamesta garantinė kortelė;
  • jei nesilaikoma laikrodžio naudojimosi taisyklių;
  • jei yra mechaninių laikrodžio apyrankės, stikliuko, korpuso arba kitų dalių pažeidimų;
  • jei laikrodis buvo atidaromas, taisomas ne garantinio remonto dirbtuvėse;
  • laikrodžio apyrankei ir jos sudedamosioms dalims, tvirtinimams;
  • jei detalės gedimas yra natūrali naudojimo pasekmė (pvz.: odinės apyrankė dėvėjimasis).
  • maitinimo elementui.

Laikrodžio naudojimo taisyklės:

  • saugoti laikrodį nuo staig temperatūrų pokyčių;
  • saugoti laikrodį nuo sutrenkimų;
  • saugoti laikrodį nuo cheminių medžiagų poveikio;
  • nelaikyti laikrodžio prie magnetų ar įmagnetintų daiktų, elektromagnetinių bangų šaltinių;
  • vengti vandens ir nesimaudyti su laikrodžiu;
  • garantiniu laikotarpiu remontuoti laikrodį tik garantinio remonto dirbtuvėse;

Remiantis 2001m. birželio 29 d. Lietuvos Respublikos Ūkio ministro Įsakymu Nr. 217 (Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklės), laikrodžiai yra priskiriami prekėms, už kurias pinigai nėra grąžinami, prekės nėra keičiamos.
Prekės gali būti keičiamos tik tais atvejais, kai yra akivaizdus gamintojo brokas ir jo neįmanoma  pašalinti remonto metu. Gedimai, kurie įvyko dėl kliento kaltės, naudojimosi taisyklių nesilaikymo arba dėl natūralaus dėvėjimosi, NĖRA  laikomi gamintojo broku.

Tačiau  laikrodį, pirktą internetinėje parduotuvėje, galite grąžinti per 14 kalendorinių dienų įstatymų numatyta tvarka. Jeigu buvo pasirinktas mokamas prekės pristatymo būdas, taip pat prekės grąžinimo išlaidos, nėra kompensuojamos/grąžinamos. Prekė privalo būti nenaudota, orginalioje pakuotėje (su garantiniu kvitu, pirkimo dokumentais, kitais priedais), nepraradusi prekinės išvaizdos.